ÖNDER MADENİ YAĞLARI GELİŞEN TEKNOLEJİ VE PAZARLAMA KOŞULLARI NETİCESİNDE NİŞ PAZARLAMA SEÇENEĞİNİ GÜNDEME ALARAK 2006 YILLARI BAŞINDAN İTİBAREN YÜRÜTMÜŞ OLDUĞU MADENİ YAĞ TİCARETİNİ 2008 YILINDA OTO FİLTRE DALINADA GİRİMŞTİR BU SEÇİMİN TEMELİNDE MÜŞTERİSİNE ÇOK DAHA ÜSTÜN HİZMET ARZUSU YATMAKTADIR.

 

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ

 

 SATIŞ SORUMLULARIMIZ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ DEPARTMANI İLE YÜRÜTÜLEN MÜŞTERİ İLİŞKİLERİMİZİN ESASINI DÜRÜSTLÜK , VE NETLİK OLUŞTURUR .

İLİŞKİLERİMİZDEN UZUN VADE HEDEFLENDİĞİNDEN  MÜŞTERİ ODAKLI ÇALIŞARAK ÖNERİ VE TALEPLERİ TİTİZLİKLE DEĞERLENDİRİLİR ÜRÜN SİPARİŞİ ALINDIKTAN SONRA EN KISA SÜREDE STOKLARDAN TEMİN EDİLEREK TESLİMAT GERÇEKLEŞİR.

TÜRKİYE PAZARINDA; STOKTA BULUNMUYAN ÜRÜNLER 5 İŞ GÜNÜNDE TESLİM EDİLİRKEN TALEP EDİLEN ÖZEL SİPARİŞLER AYRICA DEĞERLENDİRİLMEKTEDİR. STANDART TESLİMAT GÜNLERİMİZN DIŞINDADA ÖZEL VE HIZLI TESLİMATLARDA YAPILA BİLİNMEKTEDİR.

 

ÖNDER MADENİ YAĞLARI ÇAĞIMIZIN GETİRDİĞİ KURUMSAL BİR KÜLTÜRLE YOL ALAN BİR AİLE ŞİRKETİDİR

BU NEDENLE MÜŞTERİ PORTFÖYÜMÜZE KATILAN HER MÜŞTERİ BUNDAN SONRA AİLEMİZİN FERDİ OLARAK KABUL EDİLİR.

ÖNDER MADENİ YAĞLARI KALİTE POLİTİKASI ÜST YÖNETİM TARAFINDAN BELİRLENMİŞ OLUP AŞAĞIDAKİ MADDELER KAPSAMAKTADIR.

 

MÜŞTERİ ODAKLI

 ÖNDER MADENİ YAĞLARI YÖNETİMİ GÜNÜMÜZÜN REKABET KOŞULLARINDA MÜŞTERİNİN DEĞERİNİN İDRAKİNDEDİR BUNDAN DOLAYI TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ FİRMAMIZIN İŞLEYİŞİNDE ESAS ALINMIŞTIR.

MÜŞTERİLERİMİZLE SADECE TİCARİ İLETİŞİM KURAN FİRMA OLMAYI DEĞİL ,MÜŞTERİMİZLE ORTAK BİR FAYDA SAĞLAYAN HAYATA BERABER KATKIDA BULUNAN BİR FİRMA OLMAYI İSTİYORUZ, BÜYÜMEYİ BERABER GERÇEKLEŞTİRMEK VE GELECEĞE BERABER UZANMAK İSTİYORUZ.

KALİTEMİZİ HER GEÇEN GÜN DAHADA ARTIRMAK İÇİN ÇALIŞANLARIMIZ GELİŞİMİNİ SAĞLAMAK VE VERİMLİLİĞİNİ ARTIRMAK AMACIYLA EĞİTİM FALİYETLERİNİ DÜZENLEMEK VE SÜREKLİLİĞİNİ SAĞLAMAK 

SÜREKLİ GELİŞİM

SEKTÖRÜMÜZLE İLGİLİ EN SON TEKNOLEJİK GELİŞMELERİ YAKINDAN TAKİP EDEREK MÜŞTERİLERİMİZ TALEPLERİVE KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ HEDEFLERİ DOĞRULTUSUNDA SÜREKLİ GELİŞTİRMEK VE YENİLİKÇİ OLMAKTIR.

DOĞRULUK

YAPMIŞ OLDUĞUMUZ FALİYETLERİ YASAL MEVZUATLARI VE İŞ HAYATININ GEREKTİRDİĞİ EN YÜKSEK AHLAKİ DEĞERLER ÇERÇEVESİNDE YAPMAK VE KONUDA TOPLUMA ÖRNEK OLMAK.

KALİTE YÖNETİMİ 

KALİTEYİ BÜTÜN HAREKETLERİMİZİN TEMEL TAŞI OLARAK GÖRMEK SERVİS VE ÜRÜN KONUSUNDA SIFIR HATA İLE ÇALIŞARAK EN YÜKSEK STANDARTA ULAŞMAK VE SİSTEMİN SÜREKLİ İYİLEŞTİRİLMESİNİ SAĞLAMAK.

HEDEFİMİZ

 EN YÜKSEK TEKNOLOJİYİ VE TEKNİK BİLGİYİ KULLANARAK MÜŞTERİLERİN HER TÜRLÜ SORUNU EN EKONEMİK ÇÖZEBİLEN  VE ÜLKE EKONEMİSİNE KATKIDA BULUNAN  TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ FELSEFESİ İLE ÜRETTİĞİ FİKİR VE HİZMETLERİYLE  MÜŞTERİ VE ÇALIŞANLARININ HAYAT STANDARDINI YÜKSELTEN ÜRÜN ÇEŞİTLİĞNDE ÖNCÜLÜĞÜ , UZMAN PERSONELİ VE MÜŞTERİ ODAKLI HİZMET ANLAYIŞLA İLK AKLA GELEN VE TERCİH EDİLEN ULUSLAR ARASI BİR OTOMATİV YEDEK PARÇA ŞİRKETİ OLMAKTIZ.

 

ÖNDER MADENİ YAĞLARI İZMİR